Tuesday, March 1, 2011

Ha! Da KeNa TeBanG!!!

Arghh....pagi2 da wat aku sedih...siot tol la bakal jiran baru aku tu...
bengang pun de!!
ish!! cbe la korang bayangan tempat korang bermain semasa korang kecik2 
sampai la umo korang da 20 dimusnahkan sesukati!!!
korang bengang x!!!!!

2 la tempt aku bermain mase kecik dan 2 la tmpat aku lepk kalo
aku tngah tension...
die owg x pkir ke 2 smua!!
mmg x de hati perut langsung!!!

Pokok 2 da berjasa ngan family kite owg selama lebih dari 30 tahun...
dari sekecik pokok 2 sampai la mnjadi pokok paling besar dalam
kawasan perumahan aku 2...

geram tol la....pagi2 da wat air mata menitik di pejabat!!
bukan nyer pokok 2 masuk pun atas tanah die!!
cme kat depan tanah die..!!!
eee....GERAM!!

5 comments:

  1. sob..sob...tgh sdeh bertambah sedeh ea fiza...sabar k,aku fhm prsn ko...aku un sdeh sgt mubaraq da tak ketemui...sob..sob

    ReplyDelete
  2. sabar2....pasni beli tanah baru tanam pokok yang paaaaaaling besar k !
    x mao sdiy2....;D

    ReplyDelete
  3. eee..klau aku pun geram.....sabar ea fiza

    ReplyDelete